ترجمه آهنگ KISS KISS




















KOREAN STARS

 

مثل یه رویای بلند/ مثل ستاره

من منتظرت میمونم

هیچ شخص دیگه ای بهتر از تو در این جهان وجود نداره

اوقات فراغتم تو خوردن یه قهوه خلاصه میشه

آیا شادی من از زمانی شروع شد که تو رو دیدم؟!

این من نیستم!!

من قبلا این راهو طی نکردم

به همین خاطر  اینارو بهت میگم

اوه من متوقف نمیشم

من عاشقتم

من و تو میتونیم در کنار هم یه رویای زیبا بسازیم

با عشق تو...

فقط تو میتونی این رویا رو تحقق ببخشی

بوسه بوسه

من به بوسه احتیاج دارم

بوسه بوسه

بوسه ی شیرین

بوسه بوسه اوه عزیزم

 عزیزم من میخوام ببوسمت

بوسه بوسه

من به بوسه احتیاج دارم

بوسه بوسه

فقط من و تو...

بوسه بوسه

اوه عزیزم عزیزم

مثل نمایش تلویزیونی/مثل رویا

من احساس میکنم ستاره ام

جهان صحنه ی ماست و ما روی اون قرار داریم

هر زمان یه فیلم زیبا تولید میشه

هر وقت آهنگ جدیدی منتشر میشه

تو اولین کسی هستی که بهش فکر میکنم

من از اون نوع آدما نیستم

من قبلا این راو طی نکردم

به همین خاطر اینا رو بهت میگم

اوه من متوقف نمیشم

من عاشقتم

من و تو میتونیم کنار هم یه رویای زیبا بسازیم

با عشق تو...

فقط تو میتونی به این رویا تحقق ببخشی

بوسه بوسه

من میخوام ببوسمت

بوسه بوسه

بوسه ی شیرین

بوسه بوسه

اوه عزیزم عزیزم

من میخوام ببوسمت

بوسه بوسه

من به بوسه احتیاج دارم

بوسه بوسه

فقط من و تو

بوسه بوسه

اوه عزیزم عزیزم

دختر آیا به سمت عشق من میای؟

آیا عشق منو می پذیری؟

همیشه توی افکارم بهت میرسم

اوه...من میخوام بهت برسم چون عاشقتم

میخوام ببوسمت

بوسه بوسه

بوسه بوسه

بوسه بوسه

بوسه بوسه

اوه من متوقف نمیشم

من عاشقتم

من و تو میتونیم کنار هم یه رویای زیبا بسازیم

با عشق تو...

فقط تو میتونی به این رویا تحقق ببخشی

بوسه بوسه

من به بوسه احتیاج دارم

بوسه بوسه

بوسه ی شیرین

من میخوام ببوسمت

بوسه بوسه

من به بوسه احتیاج دارم

بوسه بوسه

فقط من و تو

بوسه بوسه

اوه عزیزم عزیزم

اوه عشق


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,| 17:58 |shaya|

[-Design-]